Τι είναι η “ΛΙΣΤΑ ΠΕΤΣΑ”? (με απλά λόγια)
Σύμφωνα με την Wikipedia, Λίστα Πέτσα ονομάστηκε η λίστα με τα ονόματα των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης που έλαβαν χρηματική αποζημίωση για την προώθηση της καμπάνιας “Μένουμε Σπίτι”, κατά το πρώτο κύμα της επιδημίας του κορωνοϊού στην Ελλάδα.
“Συνολικά η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη διέθεσε 19.832.132,94 ευρώ. Μετά από πίεση της αντιπολίτευσης, ο Πέτσας ως κυβερνητικός εκπρόσωπος δημοσιοποίησε την λίστα με τα ποσά.
Δημοσιογραφική έρευνα επισήμανε πως λιγότερο από το 1% των 20 εκατομμυρίων ευρώ της καμπάνιας δόθηκαν στον αντιπολιτευόμενο τύπο. Ενδεικτικά, ο ΣΚΑΙ έλαβε 830.000 ευρώ, το Open 450.000, Τα Νέα 63.000, Η Αυγή 10.500, το news24/7 75.000 και το Iefimerida.gr 250.000.”
Αυτό σημαίνει πως η ελληνική κυβέρνηση πλήρωσε ιδιωτικα μέσα ενημερώσεις με σκοπό την διαφήμιση την καμπάνιας της σχετικα με τον ιό COVID-19.
Η πλειοψηφία των χρημάτων δώθηκε σε μέσα τα οποία με κάποιον τροπο που οι περισσότεροι πολίτες δεν γνωρίζουν, διαμορφώνουν ένα κλίμα υπέρ συγκεκριμένων ιδεών, πολιτικών ή γεγονότων.
Αν και τα κυκλώματα και μηχανισμοι λειτουργείας αυτου του συστήματος ειναι αδιευκρίνιστα, παρατηρουνται τα αποτελεσματα τους, όπως πχ την περίοδο έξαρσης του COVID 19, μεγάλες εταιριες φαρμακων πουλούσαν σκευάσματα υγείας και εμβόλια στα κράτη, τα οποια δεχτηκαν την χρηση τους σε πολίτες ενω ΔΕΝ ειχαν γινει οι ίδιοι ελεγχοι οι οποίοι γίνονται στα περισσότερα φαρμακα τα οποια αναπτυσωνται.
Η κρυφή συνεργασία μεγάλων μέσων ενημέρωσεις με πολιτικούς ή και την ιδια την εκάστοτε κυβέρνηση εχει κάνει πολλούς πολίτες συμπεριλαμβανομένου του εαυτού μου να μην εμπιστεύονται τις πληροφορίες τις οποίες μεταδίδουν αυτα τα μεσα.
Ο καλυτερος τρόπος να διασταυρώνται οι πληροφορίες που λαμβάνουμε απο μέσα είναι η επιβεβαίωση τους με αδιαμφισβήτητα στοιχεία και οχι απλα επειδη το λεει ενας “ειδικός”, ο οποίος επιλεγεται να ακουστει αντι καποιου αλλου ισάξιου ειδικού.